101103

2010-11-03 | 14:30:40 | Allmänt


Nu är jag hemma igen efter några timmar igång, har varit ute på en liten promenad med tösen nyss och ska städa undan lite nu tänkte jag. Efter det blir det en lång promenad nu när det är uppehåll i regnet och solen visar sig lite! :]

Efter hästarna imorse så åkte jag och pappa hem till mig och så åt vi en frukost tillsammans. Han var snäll och handlade med lite saker (texmexskinka och göteborgs kalvkorv ifrån chark i stenungsund, coop har ingen chark på backaplan och det är något jag saknar!!). Efter det så stack vi ut och körde, lämande lunchen hjärtat hade glömt hemma hos honom på jobbet och snodde en puss eller tre, stack till IKEA och efter det tog vi en lunch. Hade tänkt ta köttbullar på IKEA men det var så sjukt jävla mycket folk så vi sket i det och tog kina/thaibuffé istället.















Kommentarer
lucke säger:

Hejsan, några planer för helgen ännu? :)

2010-11-03 | 16:21:19
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback