my day

2010-05-18 | 22:45:11 | Allmänt



Jag har varit igång idag fo sho, är rätt trött kan man säga. Började med att träna, somnade lite igen, vaknade och fixade mig lite blev upphämtad av pappa och vi åkte raka vägen in till stan förutom stoppet då vi PANTADE BURKAR hörde hur vuxenpoängen klirrade som aldrig förr då 58kr blev spargrisen rikare. Väl inne i stan så kikade vi i affärer och jag köpte två presenter till hjärtat som fyller 25år på måndag. Ska kortfatta resten utav dagen såhär - efter lunch IKEA - shopping på IKEA - Veckohandling på Coop - Systembolaget - hem och lämna av allt - sticka till hästen - hem och laga mat - hockey.  Nu vet ni tyP.



lite av skiten jag köpte på IKEA, engångs muggar och tallrikar, ljus, doftljus, slickespott, två ramar, kökshandukar, badrumsmatta till tvättrummet, galgar, burkar, salladskål och sedan köpa jag bla. en wookpanna. Vet inte hur dom grejorna är där dirr men den va billig och jag är trött på att behöva göra sådan mat i en vanlig stekpanna!



Blev kär i dessa ramar, ska fundera på vilka två fina kort så få plats där i.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback