cykeldrömmar

2010-05-13 | 14:58:01 | Allmänt



Legat i sängen helt otroligt länge idag men legat vaken sen 12, bara låg och njöt av att ha min karl brevid mig när jag vaknar på en veckodag. Helt underbart ♥

Just nu sitter jag och kikar på tvn lite smått, funderar på vad man ska göra av resten utav dagen, det regnar inte men det är molning som fasen. Min medryttare är hos Morando idag så jag har inget behov av att åka dit idag, men sticker säkert bort en sväng senare ikväll iaf. Ska nog ta och sticka iväg till gymmet en sväng med, dom har öppen tiderna 11-19 på backaplan idag, himla skönt att ha gymmet såpass nära. När jag skaffar mig en cykel jag kan cykla på så tar jag nog den varje dag tar 10min typ.     MEN UTAN JOBB OCH PENGAR ÄR INTE CYKEL PRIO ETT SÅ ATT SIA. BUFUCKINGHU!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback