100525

2010-05-25 | 12:58:55 | Allmänt


Igår så fyllde ju hjärtat år som jag nämt flera gånger, när han kom hem ifrån jobbet så var svärisarna med och det blev presenter och snack, efter det så blev det lite cheesecake och ännu mera snack. Dom åkte iväg rätt sent och då gjorde jag middag, slöa lite i soffan och sedan så la vi oss vid 22 tiden någongång. Har varit halv slö och haft huvudvärk och idag vaknade jag upp med halsont. Hjärtat mådde dåligt redan igår med halsont, täpptnäsa osv. så jag tänkte ta en sväng in på Apoteket och köpa nässpray, halstabletter och mer alvedon (har bara ett par kvar!) och lite sådär. Måste köpa en feber termometer med, kan ju vara bra att ha hemma.

SVENSKA JORDGUBBAR HÖRRNI!









Kommentarer
EVELINA K säger:

Den tårtan ser verkligen himmelskt god ut! =) Vad kul med födelsedag!

2010-05-25 | 17:38:19
Bloggadress: http://nyheter24.se/nextinfashion/evelinak/
My säger:

aaaaaaaaahhh vad gott! så jävla sötsugen så det finns inte!

2010-05-26 | 22:34:59
Bloggadress: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback