mellanmjölk.

2010-03-09 | 17:11:46 | Allmänt





Träningen gick superbra och tog även en solning efteråt känner mig så himla blek och ofärsch, helt hopplöst att man tappar färgen från semestern redan efter 1 vecka. Men snart är det vår och sommar, gäller att kunna se det positiva eller hur? Idag har ju solen varit framme och värmt med sina strålar, helt fantastiskt. Jag glömde dock av att köpa mjölk när jag gick hem ifrån bussen så fick sticka bort och köpa det nu alldeles nyss, har även pratat med Li i en himla lång stund och det var ytterst trevligt. Lite sällskap i telefonen när jag gick bort var stört bra med, hihu. Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem, fårse om han vill gå med ut på en promenad kanske? Glömde av att slänga det som skulle till återvinningen idag igen, jag är värdelös! Så dom måste jag gå bort med senare, får bli efter maten eller undertiden maten står i ugnen. BLÖH!













Kommentarer
Nihn säger:

Duktig du är som tränar, baben! :D

2010-03-09 | 17:33:50
Bloggadress: http://homsegutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback