film sugen?

2010-03-08 | 18:34:42 | Allmänt



Det är så många filmer jag är sugen på att se just nu Alice in wonderland kommer vi nog se inom en snar framtid. Sedan vill jag se Shutter Island, Valentine´s day, Green zoon, Iron Man 2, The book of Eli and so on. Jag kan sitta och skriva upp rätt många, några av dom finns att se just nu och några måste jag vänta för att få se. Jag är ju ett stort fan av Denzel Washington han är riktigt grym i mina ögon och han kan omvandla nästan vilken dålig film som hellst till bra, helt enkelt.    ´nuf said.


Man on Fire



Remember the Titans



American Gangster






Det här inlägget har tagit över 2h att publicera, har nämligen sprungit och gjort hundra andra saker emellan och glömt av det varannan minut. HÖHÖ.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback