M+M

2010-03-22 | 21:18:55 | Allmänt



Måndag, vem gillar måndagar? Eller tja, alltså såklart fungerar dom men vem har måndag som favoritdag? Det har regnat exakt hela dagen och jag har inte haft ohrk och lust till något, tanken var att jag och älsk skulle gå en promenix efter han kom hem ifrån jobbet men regnet hindrade oss. Har lagat middag osv. men sedan inte gjort så mycket mer. Just för tillfället sitter min karl på golvet och skruvar ihop en grill/eldkorg och jag kollar på CSI. När han är klar ska vi kolla på en film är tanken.



Jag älskar denna bilden, har den även som bakgrund på mobilen. Bara att kika på mobilen när man behöver ett leende. Hihu ♥

När vi skulle ut en kväll och satt i taxin så lånade hjärtat en penna av chaffisen och skrev detta i min hand lite skakigt.. Kunde inte sluta kolla på min hand på hela kvällen.    M+M ♥






Kommentarer
LI säger:

ÅÅÅÅH VAD GÖTT DET KOMMER VARA ATT VARA KILLER LOOKING I SOMMAR!!!!!! ;)

2010-03-22 | 21:43:51
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/
Li säger:

Ääh skojar ju :) tycker det är skoj faktiskt. en utmaning. första dagen är dock lite bökig. blir nog bra när man vant sig

2010-03-22 | 22:11:12
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/
Rebecca säger:

riktigt fin bild med handen och bokstäverna :D



Är allt bra idag med dig?=)

Kram!:)

2010-03-23 | 13:07:46
Bloggadress: http://rebeccaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback