Svenska Hollywoodfruar och paj.

2010-03-08 | 20:58:51 | Allmänt




Snart är klockan 21 och då börjar våra Svenska Hollywoodfruar på 3an och jag kan bara inte låta bli att kolla på det, funkar inte så jag bara måste lixom. Hjärtat tittar på mig och skakar på huvudet varje gång jag ska kolla på något så dumt på tvn. Någon annan som inte kan låta bli?

Maten blev precis klar, glömde nämligen av att göra den innan så det blir sent idag men what a häck det är ingen big deal. Ost&Broccoli paj a´la Keela och sallad till det, fruktansvärt gott måste jag erkänna. Så nu ska jag skära salladen och låta pajen svalna i några minuter till innan vi ska äta.









Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥ säger:

Haha jag älskar det programmet, så kul! :D ♥

2010-03-09 | 04:53:26
Bloggadress: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback