100331

2010-03-31 | 12:00:44 | Allmänt


Gud vad jag ville att solen skulle vara framme idag och det är den då verkligen inte det duggar hela tiden men ibland kommer även en riktig regnskur. Dom ringde från AF för ca. 1h sedan och sa att jag ska vara där vid 1 då en jobbcoah hade fått en avbokning? (säger man så om möten?) och att jag fick ta dens plats istället. Ringde snabbt Renee och frågade om hon kunde ta lunchen hos hästarna och det gick bra, så nu sitter jag här och ska nart springa iväg till bussen, och ska INTE GLÖMMA PARAPLY idag!



dagens frukost (som så många andra morgonar.)   fiberrik havregrynsgröt med äpplemos.



ett glas äpplejuice och vår ursöta påsk kruka med minipåskliljor.


Nu måste jag rusa men jag bloggar när jag kommer hem igen, ska ju inte till stallet förens ikväll :].







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback