bildregn från 100616

2010-06-17 | 17:29:33 | Allmänt


Jag fick ett otroligt roligt samtal som rubbade min hjärna så bilderna har fått vänta lite men nu så har jag fört över så jag tänker dela med mig utan några stycken. Lägger in ett par nu och sedan kommer det fler i ett annat inlägg okej? - BRA!


Hittade en fågelunge på marken, den höll på att lära sig flyga men en katt började springa efter den. Petra fick fångat den och rädda den för stunden, vi släppte den en bit bort och hoppas att den fick tag i sina vingar och slapp bli mat.





Pistol Pete



Nischaala



Borstar hästarna för en ridtur.



Mantis får lära sig krafsa hovarna själv, hon tycker det luktar äckligt.



Bolegana var helt sjukt lerig.












Kommentarer
Leia ♥ säger:

Fina bilder! :)

2010-06-17 | 18:08:05
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback