trädgårdsgöra..

2010-06-22 | 20:25:49 | Allmänt


Har varit hemma sedan 17 tiden ungefär men grejat med lite olika saker sedan jag kom hem. Hjärtat klippte häcken igår och hann inte ta upp högarna så det gjorde jag direkt jag kom hem efter det har jag grejat med egrann papper och svarat på egrann mail. Jag lovar lite bloggning nu på kvällskvisten, bra va? :D

En oskarp muppbild men den är ju bara jag så spela boll. Måste bara visa hur jag gick runt när jag fixade alla lövhögar, hittade en stor ylletröja långt in i älsk gaderob som jag tog på mig hehehe.



två 25l pappsäckar och ett par trädgårdshandskar och jag är redo. Var 8st högar och det fyllde nästan båda två.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback