ring ring bara du slår en signal..

2010-06-18 | 14:01:14 | Allmänt


Har faktiskt inte kommit ut i solen för jag har suttit och kikat på utbildningar och jobb + suttit i telefon köer osv. Har pratat med transportstyrelsen (SATT I TELEKÖ I 45MIN.) behövde göra ett nytt syntest då mitt hade gått ut men skickade in det jäkla pappret för nästan 4 veckor sedan och inte fått något svar så jag ringde och pratade med dom, behövde tydligen ansöka om ett helt nytt körkortstillstånd och därför har jag inte fått något svar. Men fick svar via telen och behöver inte ha glasögon/linser när jag kör så det var ju bra. Han skickar papper till mig så jag kan skicka iväg dom så fortsom möjligt igen så jag kan gå och ta mitt jävla körkort! VARFÖR DRAR JAG UT PÅ DET? Har lovat mig själv att jag ska ha det innan sommaren är slut (hoppas att det finns tider så jag kan göra det möjligt!). Sedan har jag pratat med komvux och med AF om utbildningar. Försöker även få tag i min gamla skola så dom kan skicka mina betyg.


.. ungamödrar går på repris på tvn, jag förstår inte varför idioterna röker när dom går och är gravida? - hur jävla egofittad får man vara? skärpning för fan. Man slutar röka när man är gravid PUNKT.





Kommentarer
Anna - Foto, design m.m ♥ säger:

Behöver du en ny sommarfräsch design? :)

Jag hjälper gärna till! ♥



http://akolan90.blogg.se

2010-06-18 | 16:33:10
Bloggadress: http://akolan90.blogg.se/
Sara säger:

NU är det dags!

Vilken är DIN absoluta favoritlåt med David Guetta?

Kolla in bidragen på min blogg och lägg din röst. :)

Har du något speciellt minne till någon av låtarna? Varför inte dela med dig i en kommentar? Du blir då länkad med din blogg i ett annat inlägg.

VAR MED OCH TYCK TILL

2010-06-18 | 16:54:13
Bloggadress: http://insidesara,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback