plugghäst

2010-06-19 | 22:54:43 | Allmänt



Jag är så fruktansvärt sugen på att plugga, riktigt jävla sugen. Jag har aldrig varit sugen på att plugga och varit skoltrött sedan 7an ungefär det säger rätt mycket om hur jag var i gymnasiet och varför jag hoppade av. Att plugga utan någon som hellst lust funkar inte (iaf inte för mig, och jag kan tänka mig att dom som är skoltrötta och inte pallar men som går där ändå har dåliga betyg!). Sitter och läser för fulla muggar om distans och olika utbildningar. Har aldrig varit mer intresserad än vad jag är nu, lustigt det dära egentligen. Nåväl, nu ska jag ge upp datorn och sätta på en film. Hoppas ni har haft en bra lördag och ha en fortsatt bra om ni ska ut och svina, dansa lite för mig med isåfall! :]






Kommentarer
FATMA | sångerska säger:

Vad är det bästa med att se på film? :)

2010-06-20 | 11:56:59
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback