vilka jävla miffon.

2010-07-27 | 12:55:07 | Allmänt


Varför jag får ett psykbryt? - för att jag är så oerhört trött på dom jävlarna på transportstyrelsen vid detta laget, allt började för 2 månader sedan då dom ringde och sa att mitt syntest hade gått ut och att jag var tvungen att göra om det och skicka in lappen till dom och sedan skulle allt vara okej igen. Javisst det är ju inte så svårt och kan inte ta så lång tid men tjitji, efter 3 veckor hade jag inte fått något brev hem och ringde dom "nämen du ska ansöka om ett nytt körkortstillstånd för ditt går ut snart och är då inte giltligt!" NÄHÄ MEN NI SKA INTE SÄGA DET ISTÄLLET FÖR ATT JAG SKA TA ETT SYNTEST BARA OCH SKICKA IN, VÄNTA I FLERA VECKOR OCH SEDAN FÅ VETA ATT DET INTE ALLS VAR SÅ JAG SKULLE GÖRA. Det var ett syntestlapp dom skickade iväg till mig första gången.... miffon. 

Fick hemskickat dom jävla blanketterna som jag fyllde i och sådär skickade iväg för 5 veckor sedan + betalade avgiften på 220;- och har fortfarande inte hört något ifrån dom till häromdagen då jag fick hem en påminnelse på dom 220;. Kollade med banken och det är inskickat och mottaget av dom "körkortsavgifter" så dom har fått pengarna enligt banken. DOM HANTERAR SAKER SÅ JÄVLA DÅLIGT DÄR, SKIT NER ER! Ringer och får vänta i kö i 32 min när en kille väl svarar så ber han mig vänta lite och sedan TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUT. Förstååååååååår ni hur frustrerad jag är? JAG HATAR SÅNT HÄR. Såklart går det inte att ringa nu heller för det finns ingen köplats, RÖVHÅL.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback