look at my horse my horse is amazing...

2010-07-06 | 11:25:46 | Allmänt


sitter och dör av lite lycka av att min frisör hade en tid till mig redan IMORGON, så kl. 12 så ska jag befinna mig i frisörstolen i stenungsund så blir upp och hoppa i tid och sticka iväg till std till morran. Riktigt jävla nice, fan vad jag längtar men är samtidigt lite nervös, ska bli lite förändring nämligen. Annars då? Just nu sitter jag i telefonkö till AF för att rapportera mitt arbetssökande enligt min handlingsplan, mycket mycket roande. (en fråga bara... hur fan kan man gå från plats 2 till 13?).

Snart måste jag äta lite igen, kunde inte somna när hjärtat gick till jobbet (kl. 6 imorse) så jag låg vaken ett bra tag och var svin hungrig så jag gick upp och åt och la mig igen. Nu är jag hungrig igen så dax att få lite mat i magen. Ska snart ta och sticka till stallet med och efter det blire gymmet. Ikväll powerwalk tillsammans med hjärtat igen, woho.






Kommentarer
Miss E säger:

roligt med ny frisyr! :D

2010-07-06 | 12:01:17
Bloggadress: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback