skitdag

2010-07-27 | 23:44:38 | Allmänt


Jag har haft en jävla skitdag och känns aldrig som om den ska sluta just nu, kommer aldrig lyckas somna såhär. Har iaf träffat pappa ett par timmar idag, det var höjdpunkten av denna dagen. Imorgon ska jag nog bege mig till Uddevalla en dag eller två längtar efter min syster och mamma. Jag tycker så synd om människor som inte har en bra relation till sin familj även om det är självvalt eller inte, utan min familj vet jag inte vad jag skulle göra och jag kan verkligen inte se mig utan dom.

Nu ska jag lägga mig och läsa och om jag inte blir trött utav det tänker jag slå på en film eller några slå på ett avsnitt av True Blood och Drop Dead Diva. Hörs imorgon!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback