jakten efter vaniljvispen.

2010-07-29 | 17:08:10 | Allmänt


uuh, det regnar sådär vidrigt "blött" nu vet inte hur man ska förklara men tror dom flesta vet vad jag menar ivartfall? Jag som precis tänkte cykla bort till turren på jakt efter vaniljvisp till pajen jag tänkte göra om ett tag, kanske blir att jag går bort istället med ett paraply? får fundera på det medans jag hänger upp tvätten. Hjärtat slutade jobbet precis så han är hemma om ett tag, om ca. 15min om han åker bil annars är han inte hemma förens vid 18. Nåväl, hörs senare!









Kommentarer
Jelly säger:

Jag förstår, sådära "blött" haha :D



Sv: Ja exakt! Bra tillf ester med en liten kamera eller när man ska ut lite snabbt och inte ta med en stor stor kamera :)

Har du köpt din nya kompaktkamera nu? Isf vad blev det?



Kramar

Superjelly

2010-07-29 | 18:12:35
Bloggadress: http://superjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback