flugjävel.

2010-07-11 | 12:08:06 | Allmänt


Har precis ätit lite frukost och idag fick det bli mannagrynsgröt, det äter man verkligen inte för ofta. Det är sånt klibbigt väder idag va - molning, kvavt (svettas som en gris) och antar att åskan är påväg. Vaknade av det tidigt imorse runt 5 tiden och hjärtat hade vaknat han med fast utav en fluga som irriterade något så fruktansvärt, jag blev lika tokig jag på den men ohrkade inte gå upp och ha flugjakt som en annan tok hade. Det var faktiskt den första jobbiga flugan iår, tycker dom har varit rätt snälla änsålänge, varför är det alltid så att flugorna ska sätta sig PÅ en när det finns ett helt hus? Nog om flugor... Jag tänkte klä på mig om en stund (sitter i morgonrocken ^^) och åka iväg till hästen, min medryttare skulle egentligen kommit idag men hon vart magsjuk så hon kommer inte idag så jag får åka dit istället. Ikväll blir det fotboll kan ni tänka er, kan ev. ta och bli pizza med faktiskt time will tell. Ska ni hitta på något speciellt idag?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback