ett år.

2010-07-06 | 18:42:38 | Allmänt


Hjärtat kom hem ifrån jobbet och var hemma i ca. 30min, han gick precis utanför dörren för att åka hem till Rikard och stannar tills imorgon (korsitaket att dom är där för en gångs skull, hehe). Vet inte riktigt vad jag ska göra här hemma ensam en hel kväll och sova ensam är aldrig en hit men men, jag ska nog ta mig igenom denna kvällen/natten genom att se ett par tjejiga filmer och mysa med mig själv, man kanske ska köpa lite godis till sällskap trots att det är en tisdag?


btw, nästa vecka har vi 12 månader tillsammans och vet ni hur superdupermegakär jag är fortfarand? precis lika mycket. Han är helt fantastisk min karl, kunde inte ha hittat någon bättre och jag har fortfarande fjärilar i magen varje dag ♥.

Jag älskar dig, I love you, Mina rakastan sinua, Je t'aime, Eu te amo.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback