efter en dag på Liseberg..

2010-07-19 | 00:09:20 | Allmänt


Kom hem ifrån Liseberg vid 23 ungefär och jag/vi har haft en kanon dag, var där vid 13 så blev några timmar. Många skratt och så underbara vänner man skaffar sig. Rikard är ju en vän till Mats (min pojkvän) som även jag klickat med riktigt ordentligt, likaså hans flickvän Louise. Vi köpte givetvis åkband och jag fick för mig att spela lite, spelade upp 250;- och jag vann absolut INGENTING, jag har sånt jävla oflyt så det finns inte. Jag bjuder på ett par bilder idag och resten kommer imorgon för jag tänker tvätta av ansiktet och gå och lägga mig är riktigt trött och imorgon kommer hundarna!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback