äggmackor it is.

2010-07-14 | 22:55:25 | Allmänt


Jag hade en helt underbar ritt förut i kvällssolen dock så vill jag UTPLÅNA DOM JÄVLA BLINNINGARNA. Helvete vad många det är i det nya stallet och HELVETE VAD DOM BITS. Dränkte mig i lite salva emot kli ifrån Thailand och den hjälper ju som tur är. För er som inte vet så är blinningarnas bett tusen gånger värre än en myggas + att det gör ont när dom väl biter/sticker vad man nu ska säga wha och kliar sjutusen gånger mer än ett myggbett efteråt.

Just nu sitter jag och kikar lite på tvn och äter två äggmackor jag ställde mig och gjorde direkt jag kom innanför dörren, var riktigt monsterhungrig. Mina äggmackor är btw to die for. HAHAHAHA, macka, smör, ketchup, ost och stektägg on the top.








Kommentarer
ELIN säger:

det ska va stekta ägg ja! =) kokade smakar mööööög

2010-07-14 | 23:33:01
Bloggadress: http://esks.blogg.se/
axelina säger:

Hur har din dag varit? :) kramar.

2010-07-15 | 00:39:55
Bloggadress: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback