100712

2010-07-12 | 17:39:01 | Allmänt


ursäkta den värdelösa uppdateringen men jag har inte varit nära datorn idag och batterilös mobil. Har inte gjort speciellt mycket egentligen utan mest bara svettats. Rikard är kvar idag med så vi cyklade bort till backaplan förut för att gå på systemet, handla lite inför middagen idag och sedan så lämnade jag ett brev hos AF. Just nu håller jag på med maten och hjärtat kom nyss hem så snart ska vi äta, jag har en magnus mandel liggandes i frysen som jag ska smaska på sedan. Har ni lika fint väder som oss här i Göteborg idag? Här hemma är det 29grader i skuggan och nästan helt vindstilla.

.. måste fortsätta med maten nu, jag gör en update sedan. Hörs!






Kommentarer
lucke säger:

Hejsan, vad göres? :)

2010-07-12 | 18:01:28
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback