100705

2010-07-05 | 13:07:51 | Allmänt


Hejsan allihopa!

Som jag skrev så funkade inte vårat internet igår utan det låg nere nästan hela dagen och kom igång sent sent igår kväll igen. Igår kväll så gick jag först och la mig vid 21, låg och läste en timma ungefär sedan insåg jag att jag kommer aldrig kunna sova så jag gick upp och satte mig och kollade på The last boy scout. Efter den gick jag och la mig och somnade rätt fort. Det är varmt idag men väldigt molningt så jag tog mig en promenad när jag vaknade vid 10. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till stallet nu eller om jag ska göra det ikväll, eftersom det inte är någon sol så spelar det egentligen ingen roll.


tre bilder ifrån i lördags - en länga av 2 hos turren med godis, alltid färskt och omöjligt att köpa en liten påse.



vi grillade, majs, champinjoner, kött och en kall god sås till det.. Yummi.



hjärtat plockade lite blommor som luktade gott och satte på bordet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback