Ta 3 betala för 2 - Lindex

2010-02-17 | 15:28:57 | Allmänt


Ja nu har jag kommit hem igen, vart iväg på lite nya äventyr och sedan tog jag och sprang in på Lindex en sväng för ett par nya leggings och dom hade "ta 3 betala för 2" på hela strumpsortimentet så fick bli tre helt enkelt. HELT OKEJ SÅ ATT SIA. Och köpte tre tidningar på Pressbyrån, två till mig och en till älskling. Och efter det så tog jag en sväng till gymmet. 45 min kondition sedan fick det räcka sa magen, attans. Hoppas det blir bra snart.






Ang. mina äventyr idag så vet jag senast fredag kl 5 hur det blir.. Vilket är bra, hoppas på det bästa! :) Nu ska jag ta och tjiLLa lite, är rätt slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback