slask, slask.

2010-02-28 | 16:52:01 | Allmänt



Det är sånt snuskigt väder ute nu och jag äger inte ett par snygga stövlar att kunna gå utanför dörren med, det är helt enkelt dax att köpa ett par för det är ju värdelöst att gå med vanliga skor ute i den hemska slasken som är. BUUUUH, låt det bara försvinna så man kan gå ordentligt ute på gatorna och i stan.




såhär ser det ut utanför oss just nu. Och får inte glömma att tillägga att der regnar och duggar istortsätt non-stop sedan i fredags. Snön på taket håller ju på att försvinna och h-lvete vad jag blev skrämd imorse när det rasade ner enormt mycket precis utanför sovrummet. Hoppade upp ur sängen tyP!

Nej hörrni, nu ska jag ta och sminka mig lite. Jag och älsk ska på bio, otippat va? (;   Idag ska vi kolla på Farsan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback