roliga sömnpositioner

2010-02-15 | 19:42:35 | Allmänt



Sitter i soffan och tar det lungt, har diskar och putsat lite fönster det blev nämligen inte gjort sist jag skulle gjort det. Ska börja läsa min Veckans NU tidning jag köpte förut och bara mysa lite i min ensamhet, hjärtat har nämligen somnat som en stock...



Gucci har somnat i en härlig ställning här brevid mig.



Fick köpt ringen idag och den får jag om ca. 10 dagar då den vart iväg och blivit graverad. Tyvärr kunde man inte göra så som jag ville ha det med texten så jag fick ta bort lite. Men det är okej (jag vet att det går egentligen så jag ska ta och gå och lägga till det någon annanstans när jag fått ringen!). Graveringen skulle jag tydligen betala när ringen kommer tillbaka och dom ringer och säger att den är klar.  Läängtar tills den kommer! tokfin ♥




lite skvaller...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback