Morrn´

2010-02-05 | 10:22:42 | Allmänt


Godmorgon sunshines, jag vaknade vid 08.30 och kunde verkligen inte somna om men låg ändå och drog mig i sängen tills för en liten stund sedan bara, nu sitter jag uppe i soffan och avlider snart av hunger så frukost är piro ett just nu. Har fortfarande lite huvudvärk, vilket inte är okej så hoppas verkligen att den försvinner efter jag fått mat i magen. Idag har jag tänkt åka in en sväng till stan har nämligen en present att köpa och sedan behöver jag handla egrann till mig själv med. Får nog ta och bli en promenad i den strålande solen och vårat fina vinterlandskap med, hur fint som hellst :) Det är -5 idag, kallare än vad det var igår.  (Har ju dom otroligt tråkiga sakerna såsom tvättning och packa upp allt kvar med. Inte 1 maskin att tvätta så att siA. Blöh!)



fårisarna.





Vinter utanför vårat fönster.


Nu ska jag ta och äta frukost och hoppas på att älsk vaknar snart. (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback