Fredagsmys.

2010-02-05 | 21:51:14 | Allmänt


Sitter nu helt proppmätt efter tacosen, det blev en sen middag men vad gör det egentligen? - Ingenting!
Vart i stan i ett par timmar och kikade efter en present och lite smått och gott, träffade även Angelica på en snabbfika. Hittade två thisor som jag köpte, och även lite troser och två ögonskuggepenslar. Visar thisorna sedan, och även påsen på presenten(erna) hihu..

Har ju haft huvudvärk exakt hela dagen, tröttsamt. När jag klev innanför dörren var det första jag gjorde att gå till skåpet och ta två alvedon och gick raka vägen ner i sängen och låg där i ca 30min, dock har den inte riktigt gått över helt men nu kan jag iaf prata och höra som en riktig människa igen (klarar knappt ljud när jag har nästan migränskallebäng, och klarar aldrig av ljud när jag väl har det!) nåväl.. Tog och gick bort till turren när jag gick upp igen och köpte lite fredagsmys, så ikväll så ska vi kolla film och äta onyttigt! :)



kvällens middag, TACOS!



Cosmo och Vecko Revyn köpte jag även med på turren.



Nu ska vi ta och kolla film, Heppåååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback