dödstrött!

2010-02-24 | 22:38:27 | Allmänt



Utebliven update idag med, värdelöst av mig men jag är så jäkla trött när jag kommer hem ifrån jobbet har ju inte direkt hunnit vänja mig vid 8-17 än. Kom hem rätt sent pga. att buss chaffisen vägrade öppna dörrarna för mig, visserligen hade han svängt ut lite halft men va fasen han stod i rött ljus i säkert två minuter. Kunde han inte varit snäll och öppnat och låtit mig komma med när han ändå bara stod där? HUH? SÅÅÅ IRRITERANDE!

Lagat mat här hemma och bara varit död i soffan ungefär, nu böt jag ut soffan emot sängen och har just nu på en choklad mask i nyllen, luktar verkligen choklad kan jag lova. Undrar om den är bra? Ska sätta på det senaste avsnittet av Greys Anatomy och sedan somna dirr efter är planen. Så godnatt alla sötgurkor! :)



Gäller att kunna bjuda på sig själv tyP!







Kommentarer
Wilhelmmari säger:

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-04-23 | 13:23:24
Bloggadress: http://wilhelmmari.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback