Baby got back

2010-02-27 | 20:21:49 | Allmänt



Hopp, har varit borta på turren och handlat det som behövdes till bullarna och sedan har jag lagat mat och börjat med bullarna så nu står degen och jäser för fulla muggar, tror dom kommer bli sinnes goda. Hoppas jag iaf, så att dom inte blir torra men har varit försiktig med mjölet så dom borde inte bli det ivartfall. Sedan om dom nu mot förmodan skulle bli lite torra så gör det inget, är ju faktiskt första gången jag bakar bullar själv! :)

Har även på Power 96, och just nu spelas Sir Mix-a-lot - Baby got back och kan inte låta bli att skratta för mig själv när jag hör den låten. Jätte bra radiostation för övrigt, lyssna ni oxå - " www.power96.com "   (Jag är värdelös och kan inte sånt här med bloggdesigner och koder och lyckats göra så att länkarna är vita dunn0 how?)




Idag längtar jag tillbaka till Thailand...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback