min lördag

2010-12-05 | 13:10:51 | Allmänt


Kom hem rätt sent igår igen, stack till stallet på dagen och hjälpte C med lite saker hon höll på med där och därefter red jag ut i snöovädret, det snöade helt sjuuukt mycket och jag såg typ 1-2m framför mig. Såg ut som en snögubbe när jag kom tillbaka. Mockade och fixade allt foder och sedan kom pappa och så åkte vi och handlade på Ica Maxi i kungälv. Snacka om att det tar tid när man inte vet vart sakerna står! När jag kom hem så blev det att laga middag - tacos och sedan äta, fan vad hungrig jag var. Började kollla på någon film på tvn men somnade som en stock, var rätt trött kan man siA.

Sally igår på bussen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback