ge mig gärna filmtips..

2010-08-31 | 21:26:27 | Allmänt


Efter stallet så cyklade jag och köpte thaimat  till middag, kände att det blev lite sent att ställa mig och laga middag nämligen vid den tiden nämligen (halv 7 tyP). Vi åt direkt jag kom hem och nu ligger jag nyduschad i sängen och kollar på Fångarna på fortet. Ska nog sätta på en film efter fpf, frågan är bara vilken?

Jag (eller vi härbåda här hemma) ser väldigt mycket på film och har sett det mesta. Men ibland finns det några man har missat, eller jävligt bra som man kan tänka sig se igen osv. gamla filmer man inte sett på år and so on. Tänkte att skriva ihop mina 10-20 favoriter någon dag, kan ju vara lite kul (eller inte alls kul, vad vet jag?)






Kommentarer
maria säger:

the collector om du gillar äckliga, skräckfilmer!! har själv inte vågat se den haha!!

2010-08-31 | 23:30:04
Bloggadress: http://mariadaos.blogg.se/
Alexander säger:

nemen ,.. joo!! skriv dem :P det skulle vara kul :D...

filmtips?.. hmm... jag har inte sätt filmer här i Sverige än!... men älskar filmer som handlar om Kärlekk!!! :D

fin blogg.!

Kram! :D

2010-09-01 | 00:15:17
Bloggadress: http://orozco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback