trött...

2010-08-08 | 12:07:19 | Allmänt


Godmorgon mina sköna, jag sov ut rätt ordentlit idag. Vaknade precis tyP, är riktigt trött även fast vi bara satt och tjötade på en pub jag, hjärtat och R. Men det var trevligt fo sho, och det känns helt klart i huvudet och kroppen idag. Har precis hoppat i ridkläderna för att snart bege mig emot bussen och stallet, tjejen från veckan kommer och rider idag igen. Så jag ska käka lite nu och sedan måste jag sticka iväg. Kommer bjuda på ett par bilder lite senare för det finns noll tid över till det just nu. Vi hörs senare!




Kommentarer
Victorida säger:

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-12-20 | 14:32:14
Bloggadress: http://victorida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback