hemma igen..

2010-08-10 | 21:59:53 | Allmänt


Nu är jag hemma igen efter en andra vända inne i stan (kom hem vid 9 ungefär), nu på kvällen vart jag på en infomöte om jobbet kan man väl säga. Jag går bara runt och hoppas, hoppas, hoppas, är säker, hoppas, hoppas och hoppas lite till hela tiden. Vill bara att dom ska ringa och säga att jag fått jobbet nu direkt.

Jag satte precis på en tvätt så det hinner torka lite under natten, måste packa imorgon och det är lite som ligger i tvättkorgen som ska med så hoppas på bra väder imorgon så jag kan hänga tvätt i solen efter jag varit hos tandläkaren. Påtalom.. skulle egentligen ha åkt till stenungsund men jag valde att gå upp tidigare och få sova hemma i våran säng istället. Ska kika lite på tvn nu och vänta på att hjärtat kommer hem, han har åkt med sin far för att hjälpa till med lastning osv. utav en båt han köpt. Kan ju tycka att han borde vara hemma snart, klockan är ju en hel del nu så att siA.

Jag ska ge er en ledtråd vad det är för jobb.. Så nu håller vi alla tummarna för att jag får det, OKEJ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback