100822

2010-08-22 | 15:27:02 | Allmänt


Jag ska nu packa lite kläder i en väska och sedan bege mig till hästen och efter jag är klar där tänker jag åka till std och sova i papaps lägenhet inatt för jag ska nämligen till tandläkaren imorgon bitti .. igen. Tänkte ringa J och se om hon har lite tid över för mig ikväll ev. inte varit i hennes nya lya än (dom flyttade dit i mars?) vilket är egrann dåligt utav mig. Har inte gjort något speciellt idag, sov ut imorse, läste lite, kikat på tvn tillsammans med älsk och nu känner jag mig redo för att lämna hemmet (läs: nu ohrkar jag röra på mig!). Tanken var att jag skulle åka in en sväng till stan och köpa en ny kalender men det tänker jag göra imorgon istället. Har även ett viktigt telefonsamtal att vänta imorgon och om dom inte ringer så tänker jag ta och ringa!  ouuufff. Nej nu ska jag packa den lilla övernattningsväskan. Undra om man hade kunnat packa ner hjärtat i den med? undra hur många styckningar jag hade varit tvungen att göra för att han skulle få plats... ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback