#¤&/%&(/&/)!)(09420IE9QURWR 9IW

2010-04-28 | 13:39:10 | Allmänt



Enligt 3 är inte min mobilräkning betalad så dom stängde av min mobil igår, JAHAJA. Den är betalad och dom vägrar sätta på den och jag är helt handikappad utan den. Spec när vi inte har hemtelefon, förstå ni min ilska? Bufuckinghu. Imorse var jag uppe vid 9 och stack till gymmet direkt, skulle sprungit in på MyOne efteråt men det glömde jag såklart av så jag tänkr sticka bort igen. Behöver köpa lite småting som jag måste ha, dvs. lite nya borstar, svamp, arnika osv.

Tänkte jag skulle försöka mig på hjärtats cykel, den är alldeles för hög för mig och det vet jag redan nu men tänkte testa en liten sväng och om det går vägen så tar jag nog och cyklar bort. Dock regnar det lite just nu, får hoppas det slutar för jag ska rida senare och i regn är jag inte lika sugen, men har ju regnkläder.

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback