sunny sun.

2010-04-11 | 17:23:14 | Allmänt


Sitter i ridkläderna och redo för att gå till bussen och åka till stallet, har precis kollat klart på Vinterviken (HUR LÄNGESEDAN SÅG MAN INTE DEN DÅ?) och innan dess så spenderade vi ca. 2h ute på ett täckte i våran trädgård med glass, gifflar och ramlösa. Här får ni se på några bilder från den stunden. Om ca. 20 min ska jag börja gå bort till bussen, tänkte slänga i mig en macka och banan innan jag går så jag inte hungrar ihjäl tills jag kommer hem och börjar med maten tyP.







Gucci puffade på älsks glass, hahahaha dumme kisse :]





busade lite.



tiggde bullar.















Kommentarer
bella säger:

hej, jag följer dig på BLOGLOVIN följ mig också! har du några bra filmtips? kram bella :)

2010-04-12 | 15:39:18
Bloggadress: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback