090903

2009-09-03 | 20:07:46 | Allmänt



Åh vad min mage kurrar, väntar på att maten ska göra sig färdig av sig själv i ugnen, det blev kålpudding idag. Satte in den för en stund sedan så det är ungefär 20min kvar. Får ta och göra mig en macka sålänge magen skriker verkligen efter något. Hjärtat mitt sitter och spelar, ibland kan man ju undra hur CS skadad man kan vara hahaha (: Nej, han spelar faktiskt inte speciellt mycket så jag ska inte klaga. Jag sitter och slappar i soffan och ska kolla på unga mödrar (norsk) som börjar nu. Hunrda gånger bättre än det danska, kan vara för att jag kräks på danska, jag förstår inte ett ord och jag tycker att det är så fruktansvärt fult(Sitter och skrattar för mig själv här ute i vardagsrummet när man hör han och dom andra i vänt gormar och skriker. Rätt roande till en viss grad faktiskt!)

Funderar på om jag ska cykla bort till turken en sväng och handla något och dricka, tänkt om vi hade vunnit en årsförbrukning av LOKA.. vad vi hade sparat pengar, vi är riktiga suckers för LOKA och det är inget skämt. GUUUUUD VAD DET LUKTAR GOTT IFRÅN KÖKET NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback