extraordinär.

2009-05-15 | 20:12:48 | Allmänt


Åhå det är så jobbigt att inte vilja göra något, bara känna sig.. tom. Har inte lust för något, vill mest bara sova och få dagen överstökad, typ. Nåväl alla har sådanna dagar, hoppas mina går över snart för jag gillart inte. Sitter och kollar på Grey´s Anatomy, har lipat ögona ur mig till mestadels hela avsnittet. Fyfasen alltså, grina till tvn är något jag vet hur man gör. Va riktiga krokodiltårar och kinderna va helt blöta, blötte ner kudden på köpet så nu är den helt svart. (Okej nu ska vi inte överdriva, men en rätt stor svart fläck ivartfall.. hahaha) Puff, Jag är så himla charmig ibland, nåväl that´s me, take it or leave it (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback