konsten att kunna skratta åt sig själv, jajaja jag har den!

2009-05-12 | 21:13:54 | Allmänt


Jo men varför inte gå rakt ner i ett dike som är typ 1m djupt? Sedan så kan man skratta åt det i 1 timmes tid. Åt sig själv, i sin ensamhet. Jag måste vara dum.. hahaha. Tur att jag är lätt road? Hur kan man missa ett stort dike halv fyllt med vatten?  Sedan gnälla lite över vilken stöt jag fick av staketet. Att slinka under understa tråden är inget jag gjort på ett bra tag, och hellst bli så lite smutsigt som möjligt resulterade i att jag fick en stöt rakt mellan skulderbladen och tappade andan totalt, var inte skönt någonstans.

Bränne skrattade inte åt mig när jag nyss berättade, han tycker mest jag är dum som skrattar åt mig själv. Systeryster kommer förstå det roliga ivartfall, hon kommer skratta så hon grinar. Hon kommer hem på fredag, jag saknar henne något så oändligt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback