greppförmåga?

2009-05-14 | 00:10:55 | Allmänt


Puh, klockan är oändligt och jag är fortfarande vaken. Har inte somnat som ett litet monster någon gång, helt förvånad. Visserligen inte lagt mig speciellt skönt så jag har kunnat somna, men så trött som jag varit så hade jag nog kunnat somna om jag bara ville om jag stod upp. Nåväl, kollat fotbollen och satte på 28 weeks later därefter, men kände fort att de inte är en film som är läge att se ensam på ikväll efter allt kommer ha nog med mardrömmar inatt... :|    Så jag satte istället på Grey´s Anatomy ska dock strax lägga mig i sängen, det är änna läge känner jag.

Hoppas på en bättre dag imorgon..
inga fler dåliga nyheter, snälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback