bloggtorka

2009-05-21 | 14:28:09 | Allmänt


Ja, ända bortförklaringen varför de inte blir skrivet är för att jag är hos Mats. Varit här sedan i lördags natt då jag hittade hit igen, mys! Måttligt trött och seg idag dock, Mats somnade som en stock vid 8 igår kväll så han har väl sovit typ 15h eftersom han är ledig idag. Jag gick väl och kröp ner runt 11tiden, men drömt mardrömmar istortsätt hela natten, vilket innebär att jag inte sovit speciellt bra men dom nätterna finns dom oxå, önskar man kunde slippa.. Nåväl jag gissar på att jag kommer sova som en stock inatt istället (;

Nej om jag skulle göra lite nytta, typ... diska!              vilken fest.




Kommentarer
angelica lannebro säger:

Halllååå eller! rickards student imorn kom till kortedala vid 7-8 el ngt! :)) skulle vart as kul om du kom.. så går vi ut på kvällen

2009-05-27 | 20:48:24
Bloggadress: http://angelicalannebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback