"hallå helge!"

2009-03-07 | 00:29:30 | Allmänt


 

Ouff, när jag och Li var påväg hem till mig, precis där vi svänger av stora vägen för att åka innåt på en annan väg så står det två bilar ivägen, va fasen tänker jag, helt plötligt stannar Li bilen och framför springer en älg som fan nästan va större en Lis lille ford fiesta. Helt galet, båda satt där med öppna munnar och bara gapade. Om inte bilarna hade stått ivägen så hade vi med 98% smällt för vi inte va uppmärksamma, helt galet usch säger jag bara, Helvete vilken stor älg och fy fasen vad jag inte gillar dessa djur få böörT.

Jag hade tänkt sitta och skriva allt roligt som hänt idag med, men jag ohrkar inte precis nu. Roligt har vi haft iaf, haha Li har bla. vart otroligt korkad och inte tänkt på vad hon sagt och det har kommit ut jätte roliga meningar ur hennes lilla mun.. Sedan får jag inte glömma att nämna hur duktig hon va som vågade följa med mig ut i stallet och släppa in hästarna osv. riktigt stolt över dig (; (nöjd nu när jag skrivit att du va duktig?) nåja, jag tar nog det imorgon, för nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sova, ska upp och jobba imorgon. Känns bra!





Såhär såg Li ut när jag skulle släppa in hästarna, hon trodde dom skulle attackera henne. Pfft!
Hihi. Nåja... duscha va det ja. Nattinuffsan allihopa



Kommentarer
Li säger:

satan vad läcker jag är

2009-03-07 | 09:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback