enkla lösningar på mina problem..

2009-01-04 | 21:12:20 | Allmänt


...Jag tvättade ju igår, det resulterade i att jag fick rycket på alla jäkla strumpor förut som va överallt efteråt och knappt några som passade ihop, så hur gör jag för att lösa problemet? Jag tar och slänger dom uppenbarligen. Så nu har jag 4 par strumpor i gaderoben så måste inhandla egrann fler par i veckan, Blir så trött på mig själv ibland alltså, ni ska bara veta. haha!


Imorse försov jag mig, inte bra. Tur att jag iaf vaknade vid 9 så jag hann, men stressad som fan och kom och luktade häst till recptionen eftersom jag inte hann duscha emellan utan bara böt kläder och stack i stortsätt.

  

Bolack, FaxitalMorando och Pistol äter sin frukost, Underbara hästar.. Underbara natur. Jag saknar dock snön. Menar de är  runt -10 utomhus kan det inte komma lite snö så det känns lite mer vintrigt, eller att iaf frosten som täckte allt kommer tillbaka igen, så himla fint. Imorgon så har jag inte stallet, så jag ska ta en lång och härlig tur med Morando. Tänkte se om någon är intresserad av att följa med ut, grilla korv, och sånt mysigt med pollarna. Brukar alltid vara någon som honkar iaf, men vet inte vilka som kommer vara i stallet imorgon, men jag lär märka.
 

Nu sitter jag iaf i soffan och är helt avslappnad, fruktar över att jag måste ta nässpray då jag inte kan andas genom näsan längre och inte kunnat på någon timma, avskyr nässpray! Ska strax ta in hästarna sedan ska jag hoppa in i duschen och efteråt ska jag ta och kolla på en film, är film sugen. Lär väl säkert somna till den men det märker vi. Får se vad det blir som jag kollar på, sugen på någon gamal film jag inte sett på evigheter iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback