fobier, ibland är dom konstiga!

2009-01-02 | 00:43:10 | Allmänt


Jag råkade zappa förbi en av mina stora fobier på tvn. Och kännde att jag måste dela med mig av min av dessa små krabbater som gör min fobi; KRABBOR jag får näst intill panik om någon kommer och närmar sig med en krabba, hur liten den än är så blir jag helt stel och nästan gråtfärdig. När jag badar i havet här hemma i Sverige så hoppar jag helldre i än att gå i ifrån stranden, att komma i närheten av dessa krabbor och att dom kan krypa och nypa mig i fötterna är något som ger mig rysningar av bara tanken.. Krabbor i huvudtaget ger mig rysningar ända nerifrån tårna och upp till hårbotten! Jag hoppar högt av att se att jag är mindre än 2 meter ifrån en som kryper på havetsbotten. Utomlands ser man dom aldrig på botten förutom på kvällen, och då är på på stranden Thailand te.x går man ner på stranden på kvällen/natten så kan det krylla av dom.. usch! eremitkrabbor ser man dock på dagarna, dom är inte lika hemska som vanliga krabbor, men fortfarande hemska. Usch, jag tycker verkligen inte om dessa små kräftdjur! Som vi säger i mallis - Få böööööört dom!

Är det någon mer som har krabbfobi?
Har ni några fobier som får era nackhår att resa sig av bara tanken?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback