Mah, ta mig till värmen..

2009-01-28 | 20:35:53 | Allmänt



 Hur skönt är det inte att ha en häst som är så jäkla lätt att mocka för? Det tar alltså 10 min att mocka, strö, sopa, lägga in foder i krubba och nät + fylla vatten hinken. Kalas bra, han bajsar på 2 olika ställen, och rör inte om, så himla duktig kille, ändå är han valack och dom brukar ändå röra runt en hel del.

Nyss kommit in igen, borstade och kelade lite och släppte sedan ut han igen, tar in dom runt 9. Va änna hungrig så gjorde två solrosbrödsmackor med Philadelphiaost , isbergsallasdsblad och gurka på och en skål med fil och skivad banan i. Mummaa så gott.. Solrosbröd är så himla gott, och nyttigt så saftigt och gott.. Nu sitter jag iaf och mumsar i mig resten av filen och kollar lite på tvn semestersvenskar fastnade jag framför. Men ska snart ska ta och kolla film.. Ocean´s Eleven blir det fick ju hem alla 3 i brevlådan idag, och Street Kings, Hitman och den otroliga vandringen 2 till brorsdöttrarna. Jag är en snäll faster, och nästa vecka ska vi åka och ta hål i Mantis öron, snacka om att det ska bli intressant, kan gissa att det kommer bli som för Linéa tar ett hål och sedan inte vågar det andra, men vi kommer vara så hemska att vi kommer hålla fast henne tills båda är tagna. Nej hörrni nu ska jag slå på filmen och gosa ner mig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback