A walk to remember..

2009-01-01 | 17:34:37 | Allmänt


Film tajm!

Eftersom många säkerligen är sega och trötta idag så tänkte jag ta och lista upp mina 10-i-topp filmer en sån här trött och avslappnad dag. kärleks filmer och drama vankas nedan.. och kommer inte i slags ordning utan bara raddar upp dom bästa enligt min mening. Så himla bra hela högen!


The Notebook 
- A Walk To Remember 
- The Horse Whisperer 
- Pearl Harbor
- Brokeback Mountain
Saving Private Ryan
- Titanic
Forrest Gump
Eight Below
Braveheart


dessa 10 filmer är absolut 10 av mina favoriter, kan ta och slänga upp lite mer favoriter någon annan dag! lil sis och jag tog och kollade på En Vampyrs Bekännelse tidigare idag, den är bra den med absolut. Tror jag ska ta och kolla Madagaskar 2 lite senare. Miami Ink på tvn nu och det kan jag ju bara inte missa, även fast jag sett avsnittet säkert 4ggr innan, men det gör ingenting.. för att de är Miami Ink! (Jag är SÅÅÅÅ sugen på att gadda mig nu!) Nej hörrni nu ska jag ta och försöka göra lite middag av det som finns i frysen och efter hoppa in i duschen och sedan slänga mig i soffan igen för att kolla på någon mysig film. Take Care
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback