Film Tajm, Vit Oleander.

2009-01-07 | 22:36:06 | Allmänt



.. Det blev ingen Forrest Gump, jag fastnade framför något program på tvn och sedan efteråt så började vit oleander och den kan jag bara inte missa. Cole Hauser kan vara en riktig fräsching i vissa filmer ass, men låt mig understrycka vissa. I vit oleander är han sådär råsnygg enligt mig, raur. Filmen är bra, men boken är bättre, som i nästan alla fall när en film bygger på en bok.. antar att det är för att man bygger upp alla bilder i huvudet, och sedan blir man besviken när det inte är så som man själv byggt upp det eller ngt.






Li ringde för en liten stund sedan, vi planerar att göra något på fredag tillsammans med Bränne, ev. Manne och Raz?
Kan tänka mig att vi ska kolla lite film, ta någon öl, bada lite jacuzzi kanske och bara umgås och ha det mysigt? - time will tell. Jag är sjukt sugen på att baka bullar, ska jag ta mig an och göra det kanske? Vaniljbullar, mums sa jag. Nej hörrni nu ska jag ta och kolla på filmen och lägga undan datorn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback