tillåtelse till att döda, var är motorsågen?

2009-01-20 | 16:57:30 | Allmänt


... Ingen bra dag, dagen började skit, vaknade sent, tvingad till att jobba, skit mycket att göra på jobbet, och den jävla idioten. Jag blir så förbannad, jag exploderar.. Bränne har redan fått höra lite uttbrott, hoppas fler slipper. (Tack för ett försök till att lugna mig gubben!) Att mamma fick dra mig därifrån, då är det inte okej.. INTE OKEJ!



Nej nu ska jag försöka få bort det bittra och in med det glada, värt ett försök iaf. (tror dock det kan bli svårt!)
Ska ut till hästarna mocka, och ta en kort ridtur på Morando, skit väder ute så blir en riktig kortis på kanske 30 min. Sedan eftersom mitt humör är skit så ska jag ta mig an och stor städa, det behövs och passar som bäst när man är arg, ta ut sina anfall på en liten fläck någonstans eller ngt, haha.. ska tvätta med kan hoppas att jag löser mina strump problem bättre denna gången nu när jag köpt flera par nya! (ni minns väl att jag slängde alla strumpor då jag gick lös på att de va så många udda?) men nu ska jag sluta tjöta och gå ut till stallet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback