"slappna av, ni sitter ju på helspänn hela tiden!"

2009-01-28 | 00:22:50 | Allmänt


.. så sa Raz till mig, Li och Bränne när vi satt och kollade på film här för ett tag sedan, dom åkte hem för ca. 30 min sedan. Blev en rysar kväll, The strangers och Sixth Sense som alltid är lika bra, brucan är så himla duktig skådespelare.
The strangers va äcklig som fasen i början, men sen så avtog de änna lite. Den va helt okej, men efter filmen så va de änna... ahopp, nu då? men den är helt klart värd att se iaf.


Här får ni en trailer för er som inte sett den än;




Just nu sitter jag och gör verkligen ingenting, letade lite efter sladden till kamran så jag kunde föra över lite bilder, men den hittar jag såklart inte bara för att. Men iaf fått tillbaka min laddare, som låg hos Li. Så nu kan jag iaf ta kort igen, ska bara kunna föra över dom sedan med, kan ju va bra eller hur? Men näh, nu ska jag hoppa i sängen för till morran ska jag åka och hälsa på världens bästa morfar! ♥ nej, sängen va de ja. Nattinuffsan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback